2. Europski festival turizma i strategije u Dubrovniku
DUBROVNIK DOMAĆIN ZNAČAJNOG TURISTIČKOG DOGAĐANJA
"Izazovi kulturnog turizma u Europi" naziv je 2. Europskog festivala turizma i strategije koji će od 27. - 30. travnja u Dubrovniku okupiti predstavnike i delegate europskih gradova kako bi izlaganjem svojih iskustava i razvijanjem novih strategija radili na unapređenju jedne od najvažnijih i najnaprednijih industrijskih grana Europe, turizmu. Dubrovnik će tih dana postati europska turistička središnjica, te predstaviti sudionicima svoju bogatu povijesnu i kulturnu baštinu kroz niz događanja, a posljednjeg dana na svojevrsnom sajmu i proslavi turizma u Lazaretima građanima će svoju ponudu predstaviti i ostale zemlje sudionice festivala. Koncepcija festivala buhvaća tri dijela- natjecateljski, forum i turistički sajam.
U natjecateljskom dijelu predstavit će se gradovi sa svojim turističkim kampanjama u jednoj ili više kategorija, od mogućih pet, pet , a to su :
Nagrada za najbolju pokrivenost u tiskovnim medijima
Nagrada za najbolji audiovizualni medij
Nagrada za najbolji digitalni medij
Nagrada za najbolju strategiju vođenja manifestacija
Nagrada za najbolju pokrivenost s popratnim priozvodima
Nagrada za najbolju buduću baština – za najbolju suvremeno postignuće u stvaranju buduće kulturne baštine
Ključna tema planiranog Foruma bit će “Živjeti s baštinom , stvarati budučnost” i gdje bi se povezale ključne teme vezane za kandidaturu Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020 - kako “demokratizirati pristup baštini” , “značaj suvremenog umjetničkog stvaranja” i “participiranje građana u upravljanju kulturnim dobrima”. Koordinator Foruma je Lovro Kunčević, a glavni predavači bit će Lieven Bertels ,umjetnički direktor EPK Leeuwarden-Fryslân 2018, Enara Garcia, jedan od voditelja projekta San Sebastian Europska prijestolnica kulture 2016, te Paolo Verri, direktor fondacije Matera 2019.
Posljednjeg dana Festivala turizma planirano je održavanje turističkog sajma koji će se održati u Lazaretima i koji će imati prezentacijsku svrhu, te će okupiti ključne sudionike u europskom turizmu. Prezentacija se može odnositi na gastronomiju, tradiciju, običaje, festivale, domaći napredak, kreativne vještine .