>
  • Vijesti
Hrvatska postala svjetski hit zahvaljujući Vatrenima
Datum od:
20.07.2018
TZ GRADA DUBROVNIKA PROVELA INTENZIVNU PROMOTIVNU KAMPANJU
Hrvatska postala svjetski hit zahvaljujući Vatrenima

Nakon fantastičnog rezultata i igre hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji cijeli svijet zna za Hrvatsku. Vatreni su skrenuli globalnu pozornost na Hrvatsku, pridonijeli njezinoj mega popularnosti i motivirali cijeli svijet da sazna više o Hrvatskoj. Hrvatska je ulaskom u finale Svjetskog nogometnog prvenstva postala svjetski hit i jedan od najtraženijih pojmova na internetskim tražilicama. Vrijednost takve promocije za Hrvatsku je neprocjenjiva.

Prema analizi Mediatoolkita, alata koji je pratio spominjanje Hrvatske na internetu u real time-u i u svjetskim medijima, od početka Svjetskog nogometnog prvenstva, ostvareno je preko 60 milijardi impresija ( pregleda ) gdje se spominje Hrvatska u svjetskim medijima, a objavljeno je preko milijun članaka na temu Hrvatske.

Također prema analizi Mediotoolkita, pojam Dubrovnik se u posljednja 2 tjedna pojavio 67 358 246 puta u svjetskim medijima, na internet tražilicama i društvenim mrežama.


Turistička zajednica grada Dubrovnika iskoristila je trenutak mega popularnosti Hrvatske za intenzivnu online promociju Dubrovnika kao jedne od najatraktivnijih destinacija Hrvatske. Povodom polufinalne i finalne utakmice odlično je prihvaćena promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika na YouTube kanalu te na društvenim mrežama Facebook i Instagram, a za ovu prigodu izrađen je i kratki efektni video. Prilikom provedbe mini kampanje na YouTube kanalu uoči utakmice korištena je geolokacija područja Moskve, kad je video ostvario 75 881 pregleda.


Promotivna kampanja TZGD na stranim tržištima na Facebooku i Instagramu spojila je čestitku reprezentaciji s promocijom same destinacije kroz atraktivne vizuale i prepoznatljive crveno bijele kockice. Tijekom kampanje, koja još uvijek traje, ostvareno je preko 215.000 impresija što je rezultiralo povećanjem broja ulaza na web TZ grada Dubrovnika. Ukupan broj pregleda Facebook stranice Turističke zajednice grada Dubrovnika povećao se za 80 % za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva. Post sa fotografijama fotografa PIXSELL-a Grga Jelavića, sa Stradunom prepunim navijačima za vrijeme polufinalne utakmice, pregledan je preko 50 600 puta a fotografije slavlja navijačke groznice na Stradunu fotografa Zorana Marinovića objavljene su u članku The New York Times-a.

Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Moskvi i Veleposlanstvom RH u Moskvi sredinom kolovoza organizira turističku prezentaciju za ruske putničke agencije i novinare, kako bi u najboljem marketinškom trenutku predstavila turističku ponudu Dubrovnika i Hrvatske.

Pozdrav dragi posjetitelju!

Ocjeni svoj boravak u Dubrovniku.

Započni anketu
Knez2